مجله بانوان

/

آشپزی

/

سالاد عدس و جعفری

[ گوجه فرنگی, عدس, پیش غذا, سالاد, رژیمی, ]

خرید اینترنتی کفی افزایش قد

سالاد عدس و جعفری

اگر رژیم غذایی خاصی دارید یا دوست دارید طعم متفاوتی از سالاد را تجربه کنید می توانید سالاد عدس و جعفری را در منزل تهیه و نوش جان کنید. این سالاد بسیار خوشمزه و در عین حال مقوی است؛ چرا که سرشار از پروتئین و ویتامین طبیعی است و می تواند خلا پروتئین در افراد گیاه خوار یا کسانی که گوشت دوست ندارند را جبران کند.

مواد لازم

عدس پخته 200 گرم

پیازچه 1 دسته

گوجه گیلاسی 200 گرم

جعفری تازه 1 دسته

نعنای تازه 1 دسته

لیمو ترش 1 عدد

روغن زیتون، نمک، فلفل به میزان دلخواه

طرز تهیه:

1- پیازچه، جعفری و نعنا را به اندازه دلخواه خرد کنید و گوجه های گیلاسی را از وسط نصف کنید.

2- عدس پخته را با سبزیجات مخلوط کنید و نمک، فلفل و روغن زیتون را به آن اضافه کنید.

3- آب لیموترش تازه را روی سالاد بریزید. سپس در ظرف دلخواه بریزید و سرو کنید.

نوش جان!


سالاد عدس و جعفری