مجله بانوان

/

سلامت

/

سوسیس و جو ایتالیایی

[ جو ایتالیایی, سوسیس, ]

خرید اینترنتی کفی افزایش قد

این ناهار همان طور که از نامش پیداست ایتالیایی است و با سوسیس و جو آماده می شود.

 

تعداد: 4 نفر زمان تهیه: 45 دقیقه زمان پخت: 40 دقیقه مواد لازم روغن 110 گرم سوسیس بوقلمون دودی سه پیمانه قارچ تازه خرد شده نصف پیمانه پیاز خرد شده دو حبه سیر رنده شده دو پیمانه جو پخته شده 1٫5 پیمانه سس گوجه فرنگی بدون نمک 1٫5 پیمانه پنیر موزارلا رنده شده نصف پیمانه فلفل دلمه ای کبابی و خرد شده ¼ پیمانه زیتون سبز خرد شده دو قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده نصف پیمانه گوجه فرنگی گیلاسی نصف شده طرز تهیه

1- فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. ظرف مستطیلی پیرکس را با روغن چرب کنید و کنار بگذارید. تابه را با کمی روغن چرب کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید. سوسیس ها، قارچ ها، پیاز و سیر را اضافه کنید و 8 تا 10 دقیقه تفت دهید.

2- جو، سس گوجه فرنگی، یک پیمانه پنیر، فلفل کبابی، زیتون و یک قاشق غذاخوری ریحان را به سوسیس ها اضافه کنید. مخلوط را داخل ظرف بریزید و روی آن را با فویل بپوشانید.

3- آنها را 30 دقیقه بپزید و سپس نصف پیمانه پنیر را روی آن بریزید. 10 دقیقه دیگر بدون درپوش در فر بگذارید تا پنیرها آب شوند. روی کسرول را با گوجه فرنگی و ریحان تازه تزئین کنید.

ارزش غذایی کالری: 346 چربی: 13 گرم کلسترول: 42 میلی گرم کربوهیدرات: 40 گرم فیبر: 7 گرم قند: 9 گرم پروتئین: 20 گرم سدیم: 704 میلی گرم پتاسیم: 481 میلی گرم کلسیم: 363 میلی گرم آهن: 5 میلی گرم
سوسیس و جو ایتالیایی