خرید اینترنتی کفی افزایش قد

چگونه تمرکز حواس را در زندگی  خود به کار بندیم؟

تمرکز حواس تاثیرات به سزایی در سلامت روح و روان دارد و می تواند باعث رهایی از دردها؛ و تمرکز بهتر در کار ها شود. تمرکز حواس به سادگی ایجاد نمی شود و باید نکاتی راجع به افزایش تمرکز بدانید؛ خوب است بدانید این راه ها اصلا سخت نبوده و تنها با انجام کارهایی که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم؛ امکان پذیر می شود.

1. آگاه باشید تمرکز حواس چیست؟
برای موفقیت در تمرکز حواس باید بیننده خوبی بود؛ و در عین حال نباید قضاوتی درباره آنچه می بینید داشته باشید. شاید سخت باشد؛ وقتی نباید واکنشی درباره افکار و احساسات خود داشته باشید؛ ولی این بخشی مهم از تمرکز حواس خواهد بود.
تمرکز حواس به شما یاد می دهد مدیتیشن اتلاف وقت نیست بلکه بعد از آن کارایی بیشتری خواهید داشت. وقتی بر حواس خود متمرکز باشید در لحظه زندگی می کنید و همه چیز را شفاف تر خواهید دید؛ و در نهایت تصمیمات بهتری می گیرید.

2. همین حالا آغاز کنید.
هیچوقت تصمیم خود برای مدیتیشن و افزایش تمرکز را عقب نیندازید. از تمرین تنفسی یک دقیقه ای شروع کنید. در هر وضعیتی و هر مکانی شما می توانید تمرینات تمرکز حواس را انجام دهید.

3. آگاهی خود را نسبت به اتفاقت روزانه تقویت کنید.
برای استفاده از این تمرکز در زندگی آن را به اعمال ساده مثل تنفس در حین مسواک زدن وصل کنید. این کار در بلند مدت باعث می شود نسبت به بدن خود آگاهی بیشتری داشته باشید.

4. توقعات را کنار بگذارید.
باید به این پروسه وقت دهید و دنبال نتایج آنی نباشید، فقط ارزش لحظه را بدانید و صبور باشید.

5. کار را پیچیده نکنید.
باید تمرین تمرکز آسان باشد؛ بنابراین سعی و تلاش بیش از حد نکنید و بگذارید تمرینات سیر عادی خود را طی کنند. تمرکز بر حواس و مدیتیشن بر روی پیشرفت زندگی و کار شما تاثیر مهمی خواهد داشت، به ما یاد می دهد توجه خود را چگونه متمرکز کنیم و راندمان ما بالاتر خواهد رفت؛ البته این تنها بخش کوچکی از فواید آن است.
چگونه تمرکز حواس را در زندگی خود به کار بندیم؟