چه کسانی نیاز به مکمل منیزیم دارند

خرید اینترنتی کفی افزایش قد

چه کسانی نیاز به مکمل منیزیم دارند؟

اول باید از خود بپرسید که چرا نیاز به مصرف مکمل میزیوم است. آیا دریافت منیزیوم شما از رژیم غذایی کافی است؟ و همینطور باید بدانید که علایم کمبود منیزیوم در بدن چیست، به ویژه در افرادی که داروهایی مصرف می کنند که می تواند منجر به دفع منیزیوم از بدن شود. باید به همه این موارد پاسخ روشنی بدهید قبل از اینکه شروع به مصرف مکمل منیزیوم بکنید.

منیزیوم یکی از مواد معدنی مهم است که در داخل بدن می تواند واکنش های متفاوتی را انجام دهد از جمله در سیستم عصبی بدن، فعالیت ماهیچه ها، تنظیم ضربان قلب، سلامت استخوانی و همینطور تنظیم قند خون و آزادسازی انرژی. بالغین در حدود 300 تا 400 میلی گرم منیزیوم در روز نیاز دارند. نیاز در زنان در زمان بارداری و شیردهی به منیزیوم کمی بالاتر می رود. از منابع خوب غذایی برای منیزیوم می توان به غذاهایی مثل اسفناج، مغزها، نا ن با فیبر کامل، آووکادو، ماست و ماهی سالمون اشاره کرد. علایم کمبود منیزیوم در بدن شامل اختلالات خواب، گرفتگی عضلات، پاهای بی قرار، مشکلات قلبی و گیجی است. اما اگر نیاز به دریافت مکمل منیزیوم دارید بهتر است که نکات زیر ا بدانید.

اگر داروهایی مصرف می کند که دفعه منیزیوم از بدن را بالا می برد. تعدادی از داروها هستند که سبب افزایش دفع منیزیوم از بدن می شوند؛ پس حتما باید در هنگام دریافت دارو از پزشک خود این موضوع را پرس و جو کنید. مثلا منیزیوم باید حتما با فاصله دو ساعته از آنتی بیوتیک مصرف شود. در مورد اینکه چه زمانی مکمل را مصرف کنید دو حالت وجود دارد یا در صبح یا شب قبل از خواب و این کاملا بستگی دارد به این موضوع که چه زمانی برای شما بهتر است. از سایر داروهای که ممکن است سبب کاهش سطح منیزیوم در بدن شود داروهای دیورتیک یا ادرار زا هستند که دفع منیزیوم از ادرار را زیاد می کنند.

از اثر مکمل منیزیم می توان به کم کردن مشکلات یبوست اشاره کرد، اگر گاهی از یبوست رنج می برید حتما منیزیوم را قبل از خواب مصرف کنید چرا که در طول شب می تواند عمل کند و مشکل یبوست را در شما رفع کند. از فواید دیگر منیزیوم کمک به شل کردن عضلات در طول شب است. دیده شده است که در افرادی که در طول شب گرفتگی ماهیچه دارند مصرف منیزیوم می تواند به بهبود این عارضه کمک زیادی کند.
چه کسانی نیاز به مکمل منیزیم دارند؟